اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: محور مقاومت هرگز به دشمن اجازه آرامش نمی‌دهد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که محور مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه ثبات و آرامش را نخواهد داد.

جهاد اسلامی: محور مقاومت هرگز به دشمن اجازه آرامش نمی‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مصعب البریم» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که محور مقاومت با تمام ارکان سیاسی، نظامی و میدانی خود از فلسطین گرفته تا جمهوری اسلامی هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه ثبات و آرامش را نخواهد داد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کردند.

البریم در واکنش به این دیدار گفت: «محور مقاومت در بالاترین سطح هماهنگی، اقدام، آرایش و پیگیری رفتار دشمن در فلسطین اشغالی و منطقه قرار دارد».

بنابر گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، البریم بر وحدت میادین محور مقاومت تأکید کرد و گفت که این وحدت در دیدگاه و مواضع رهبران مقاومت منعکس است.

وی همچنین گفت که هدف از سال‌ها تلاش، جهاد، جانفشانی و قربانی شدن شمار زیادی از رهبران و سربازان محور مقاومت، رسیدن به این سطح از آمادگی جهت نبرد با دشمن، بازدارندگی، شکست ابهت و محدود کردن نقش خطرناک آن در منطقه عربی و اسلامی بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول