اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری 6 هزار میلیاردی در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری چهار نفر از اعضای باند کلاهبردار حرفه ای به مبلغ 6 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در تبریز خبر داد.

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری 6 هزار میلیاردی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران  و سایر شهرستان ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی های تخصصی با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی و با اخذ دستورات قضائی متهمان در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته  و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر با عنوان سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر چهار نفر متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مال باختگان به همراه پرونده متشکه تحویل مراجع قضائی شدند.

پایان پیام/60034

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول