اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ارزیابی ۵۲ دستگاه اجرایی خراسان‌شمالی در جشنواره شهید رجایی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌شمالی گفت: فرآیند ارزیابی ۵۲ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به پایان رسیده و دستگاه‌های برتر، معرفی و تجلیل می‌شوند.

ارزیابی ۵۲ دستگاه اجرایی خراسان‌شمالی در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز عبدالصمد صفر نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌شمالی در سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهارکرد: فرآیند ارزیابی ۵۲ دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به پایان رسیده و دستگاه‌های برتر، معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه ارزیابی‌ها بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است، گفت: شاخص‌های عمومی برای همه دستگاه‌های اجرایی، مشترک و شامل سه محور اصلی "عدالت"، "رضایت مردم" و "بهره‌وری و تعالی" است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌شمالی افزود: دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در ۶ گروه تقسیم‌بندی شدند و  بر اساس امتیاز کسب شده در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، در هر گروه، دستگاه اجرایی واجد بالاترین امتیاز بعنوان دستگاه برتر معرفی می‌شود.

وی اظهارداشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت است و امسال در کنار افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در این هفته، دستگاه‌های اجرایی فعالیت و عملکرد ارزنده‌ای داشتند.

صفرنژاد با بیان اینکه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی ضمن ارزش‌گذاری و سنجش عملکرد آن‌ها سبب اثرگذاری و کارایی بهتر آن دستگاه در ادامه مسیر می‌شود، افزود: سال هاست که در این هفته، جشنواره شهید رجایی در سطوح ملی و استانی برگزار می‌شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول