اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توقیف شناور حامل 2.5 میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل محموله قاچاق در بندر جنوبی استان خبر داد و اظهار داشت: از این شناور در بندر عسلویه کالاهای قاچاق به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان کشف شد.

توقیف شناور حامل 2.5 میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از توقیف یک شناور حامل محموله قاچاق در بندر جنوبی استان خبر داد و اظهار داشت: از این شناور در بندر عسلویه کالاهای قاچاق به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان کشف شد.

وی با بیان اینکه تردد شناورها در خلیج‌ فارس و مرز دریایی استان بوشهر همواره مورد رصد و پایش قرار دارد، اظهار داشت: برخورد با قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه در نقاط مختلف نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های مرزبانی مستقر است گفت: مرزبانان با هر گونه تخلف در عرصه مرز دریایی و نوار ساحلی برخورد قاطع می‌کنند.

شرفی با اشاره به شناسایی شناور سنتی حامل کالای قاچاق تصریح کرد: مرزبانان پایگاه کنگان موفق شدند با رصد و اشراف اطلاعاتی، یک فروند شناور حامل کالای قاچاق در بندر عسلویه در جنوب استان بوشهر را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف کالاهای فاقد اسناد معتبر قانونی از این شناور خبر داد و تصریح کرد: از شناور توقیفی لوازم جانبی تلفن همراه، پوشاک، کفش و دیگر تجهیزات قاچاق کشف شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده از این شناور را 2.5 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در این راستا یک متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضایی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول