اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ساخت و سازهای لجام گسیخته در گرگان عامل افزایش ترافیک شهری

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: متاسفانه ساخت و سازهای لجام گسیخته و تبدیل منازل ویلایی به مجموعه‌های تجاری و خدماتی به شدت در ترافیک شهر اثرگذار بوده و عزم جدی برای رفع معضل ترافیک در استان گلستان بخصوص گرگان وجود ندارد.

ساخت و سازهای لجام گسیخته در گرگان عامل افزایش ترافیک شهری

عباس مهاجر بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در روزهای عادی که مدارس تعطیل است مشکل چدانی در خصوص ترافیک ساعات ابتدایی صبح و حتی پایان ساعت اداری نداریم اما با شروع به کار مدارس 40 درصد به ترافیک سطح شهرها به ویژه در شهر گرگان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه بافت خیابان‌های شهر گرگان ظرفیت این میزان خودرو را ندارد و ما مشکلات را به شورای ترافیک و دستگاه‌های متولی بارها اعلام کردیم و حتی راهکار هم ارائه کرده‌ایم.

رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: با وجود همه زحمت‌هایی که همه دستگاه‌ها انجام می‌دهند اما خروجی لازمی از جلسات را شاهد نبوده‌ایم.

بسطامی بیان کرد: متاسفانه ساخت و سازهای لجام گسیخته و تبدیل منازل ویلایی به مجموعه‌های تجاری و خدماتی به شدت در ترافیک شهر اثرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: برای مثال در کوی تختی تبدیل شدن این منازل ویلایی به ساختمان‌های پزشکان ما را در مدیریت ترافیک در آنجا با مشکل شدید مواجه کرده و این شرایط در سایر خیابان‌های شهر گرگان همانند خیابان ولیعصر(عج)، خیابان چاله‌باغ و دیگر خیابان‌ها نیز حاکم است.

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: از عدالت ۹۹ به سمت ناهارخوران سمت راست کامل به واحدهای تجاری تبدیل شده و متاسفانه نگاه‌های دوراندیشی که باید وجود داشته باشد تا شهری کم ترافیک را شاهد باشیم، وجود ندارد.

بسطامی بیان کرد: تصمیماتی که پلیس بخصوص در شهر گرگان می‌گیرد به دلیل شرایط خیابان‌های گرگان بین بد و بدتر است.

وی با اشاره به اینکه سالانه نزدیک به 30 هزار خودرو به ناوگان حمل و نقل در استان گلستان اضافه می‌شود، بیان کرد: امسال تا کنون 13 هزار و 500 خودروی نو شماره در گلستان به این ناوگان اضافه شده است.

بسطامی گفت: متاسفانه عزم جدی برای رفع معضل ترافیک در استان گلستان بخصوص گرگان وجود ندارد و پلیس راهور هرچه در توان دارد برای مدیریت ترافیک به عرصه عمل آورده اما سایر نهادها نیز باید در این مسیر به پلیس کمک کنند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول