اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خانه‌دار شدن 565 مددجو در استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: در 5 ماهه امسال 565 خانواده از مددجویان استان توانستند با دریافت کمک های بلاعوض این نهاد، مشارکت خیرین، دریافت تسهیلات و تفاهم نامه با سازمان ها و دستگاه های مختلف صاحب خانه شوند.

خانه‌دار شدن 565 مددجو در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی از ارائه یکهزار و 117 مورد خدمت عمرانی شامل تعمیر، احداث و خرید مسکن و احداث فضای جانبی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در 5 ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: در 5 ماهه  امسال برای 565 خانواده از مددجویان با مشارکت خیرین، کمک های بلاعوض کمیته امداد فارس و دریافت تسهیلات همچنین تفاهم نامه با سازمان ها و دستگاه های مختلف، واحد مسکونی احداث و خریداری شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس در ادامه اضافه کرد: در مدت مذکور 22 واحد مسکن روستایی و شهری در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند. همچنین برای 530 واحد مسکن مددجویی در استان، حمام و سرویس بهداشتی احداث شده است.

موصلی در پایان به طرح نهضت ملی مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: 3 هزار و 704 نفر از مددجویان در این طرح به مرحله تخصیص پروژه رسیدند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول