اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ترک فعل هلدینگ فارس در جذب سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران کهگیلویه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سنوات گذشته در خصوص جذب سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران در مجموعه هلدینگ خلیج فارس، ترک فعل انجام شده که امیدواریم با مدیریت جدید، این اجحاف جبران شود.

ترک فعل هلدینگ فارس در جذب سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رضا پارسیان‌نژاد در جلسه‌ای با مسؤولان پتروشیمی دهدشت ویژه اشتغال جامعه هدف، با بیان این‌که این استان نسبت به جمعیت، بیشترین حضور را در جبهه‌های جنگ داشت اظهار کرد: گواه آن تقدیم ۱۹۰۰ شهید برای انقلاب و بیش از ۱۱ هزار جانباز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که بیش از ۸۶ هزار نفر از خدمات بنیاد شهید استفاده می‌کنند گفت: دولت سیزدهم در راستای حمایت از جامعه هدف ایثارگری با جدیت بیشتری اهتمام ورزیده است.

وی بیان کرد: امروز یکی از رسالت‌هایی که به وظایف ما اضافه شده، بحث مطالبه‌گری در اجرای قوانین برای ایثارگران و شهداست.

پارسیان‌نژاد گفت: هر ماه قریب به ۲۷۵ عنوان برنامه عملکرد بنیاد شهید استان است و در بحث عملکرد دارای جایگاه ششم در کشور هستیم.

وی یکی از مشکلات جامعه ایثارگری را تخلف آشکار در خصوص جذب سهمیه ۲۵ درصدی در ادارات و سازمان‌های وابسته به دولت عنوان و خاطرنشان کرد: سهم جامعه ایثارگری رعایت نشده و درگذشته نیروهایی توسط هلدینگ خلیج فارس به شکل کارگری به کار گرفته شدند اما آمار دقیق از آن‌ها نداریم.

وی با بیان این‌که اگر چند نفری هم به کار گرفته شدند امنیت شغلی ندارند گفت: در حال حاضر توقع جبران از مدیریت جدید داریم و مجموعه هلدینگ خلیج فارس را فرصت طلایی برای برون‌رفت کهگیلویه از بن‌بست می‌دانیم.

پارسیان‌نژاد ادامه داد که در همین منطقه کلاچو تعدادی از ایثارگران که زمین اهداء کردند بیکار هستند.

وی اظهار کرد: برخی دستگا‌ه‌های نظارتی در سنوات قبل می‌توانستند کمک‌کار باشند اما برخی جاها مماشات کردند.

پارسیان نژاد افزود: آمار بیکاری جامعه ایثارگری به نسبت افراد عادی جامعه بالاتر است.

وی با بیان این‌که در خصوص جذب ایثارگران در مجموعه هلدینگ در گذشته ترک فعل انجام شد گفت: توقع نداریم خارج از دستورالعمل اداری کاری انجام شود، اما انتظار جبران این اجحاف را در استخدامی‌های جدید داریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که کهگیلویه شهدا و سرداران شاخصی دارد اما در نزدیکی همین پتروشیمی گلزار شهداهایی وجود دارد که وضعیت آن‌ها خوب نیست، خواستار توجه ویژه این مجموعه در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌گزاری به قهرمانان همیشه جاوید شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول