اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از موکب های مسیر پیاده روی اربعین از مرز شلمچه تا مسیر نجف و کربلا بازدید.

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان در بازدید از موکب‌ها به مناسبت اربعین حسینی ابتدا پس از حضور در  پایانه مرزی شلمچه در موکب امام حسن مجتبی که محدوده بصره مستقر است با اعضای تیم کاری این موکب نشست و گفت‌وگو کرد.

وی از توجه مسولین این موکب به فعالیت های فرهنگی و هنری و تربیتی تقدیر کرد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مسجد حنانه نجف اشرف با اعضای موکب استان و هیات جوانان حسینی استان و شهرستان بهمئی دیدار و از همت و پشتکار و برنامه ریزی و تدارک پذیرایی از زائرین قدردانی کرد.

درخشان همچنین در ادامه مسیر پیاده روی اربعین با حضور در موکب شهدای شهرستان بهمئی و موکب امام رضا علیه‌السلام استان  در عمود ۱۶۸ با نمایندگان استان که از طرف سازمان حج و زیارت به مسیر اعزام شدند دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای این مواکب و ناظران حج و زیارت از تلاش های شبانه روزی آنها قدرشناسی کرد.

درخشان با بیان اینکه در تحقق این حماسه بزرگ که بزرگترین و با عظمت ترین رویداد مردمی تاریخ بشریت است همه کسانی که خدمتگزار زائرین هستند در تحقق این حماسه بزرگ نقش آفرین هستند که شایسته قدردانی و توجه بیش از پیش است.

وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی دو سال گذشته به مسأله موکب های استان شخصا ورود جدی داشتند افزود: وی با اهتمام جدی برای رفع مشکلات و کاستی ها موکب داران استان همواره تاکید داشتند و همه جلسات اربعین را شخصا مدیریت کردند.

در ادامه نمایندگان موکب ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود جهت هر چه بهتر برگزار شدن روند فعالیت های موکب پرداختند و از حضور صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول