اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

استقرار تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در مرزها

مدیرعامل کانون پرورش فکری گفت: تماشاخانه‌های سیار ما که به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند در این مرزها مستقر شده‌اند.

استقرار تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در مرزها

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حامد علامتی در حاشیه بازدید از مرز میرجاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در ۶ نقطه مرزی ایستگاه‌هایی مستقر کردیم که از زائران اباعبدالله الحسین(ع) به ویژه کودکان و نوجوانان میزبانی می‌کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار ما که به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند و بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان اهدا می‌کنند در این مرزها مستقر شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: یکی از مرزهای مهم ما مرز میرجاوه است که میزبان زائران پاکستانی است، کودکان و نوجوانان پاکستانی که وارد مرزهای کشورمان می‌شوند استراحت کوتاهی دارند که در این مدت توقف و استراحتشان از فرصت استفاده کرده‌ایم و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی، نقاشی، قصه‌گویی اجرا می‌کنیم.

وی گفت: علاوه بر همکارانمان در سیستان و بلوچستان از همکارانمان در استان کرمان نیز کمک گرفته‌ایم و ۲۴ ساعته در خدمت زائرین عزیز هستیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری بیان کرد: به بهترین شکل ممکن همکاران ما در حال میزبانی از زوار و به ویژه کودکان و نوجوانان پاکستانی هستند.

 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول