اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جوانان آناصنعت قم بدون شکست دور رفت مسابقات کشوری را به پایان رساندند

تیم فوتسال جوانان آناصنعت قم در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در مرحله گروهی با رکورد صد در صد پیروزی، صدرنشین شد.

جوانان آناصنعت قم بدون شکست دور رفت مسابقات کشوری را به پایان رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور امروز در ساوه به پایان رسید و با صدرنشینی قاطع آناصنعت پاسارگاد قم همراه بود.

آنا صتعت قم با هدایت سید وحید غیاثی در این مرحله، هر 6 مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و با کسب 18 امتیاز از 18 امتیاز ممکن، صدرنشین دور رفت شد.

کسب رکورد صد در صدی پیروزی در دور رفت، به جوانان آناصنعت کمک می کند تا با فاصله امتیازی ایمن، بخش مهمی از راه صعود به جمع 4 تیم برتر لیگ جوانان را پیش از برگزاری دور برگشت این مرحله، طی کرده باشد.

آناصنعت ظهر امروز جمعه 10 شهریور در ششمین و آخرین دیدار خود در دور رفت توانست با دو گل از امیر رضا صفری و محمد جواد سنگتراشان برابر فولاد هرمزگان به پیروزی برسد.

این در حالی است که کادر تیم جوانان آنا صنعت از 4 بازیکن تیم نوجوانان خود در این رقابت ها استفاده کرده و دقایق پرشماری به آن ها فرصت داده است که اقدامی شجاعانه از سوی کادر تیم جوانان محسوب می شود.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول