اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه: اربعین نوعی جهاد تبیین است

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر جهاد تبیین قیام عاشورا و تاسوعا توسط حضرت زینب(س) نبود امروز با شوق و ذوق 25 میلیون جمعیت از دنیا برای شرکت در مراسم اربعین نمی‌آمدند.دشمن می‌خواهد اهداف را از ما بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه:  اربعین نوعی جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزارن کرمانشاهی با سفارش همگان به تقوا، اظهار کرد: اربعین نوعی جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: اگر جهاد تبیین قیام عاشورا و تاسوعا توسط حضرت زینب (س) نبود امروز ما نمی‌دانستیم در کربلا چه گذشته است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر جهاد تبیین توسط حضرت زینب(س) نبود امروز با شوق و ذوق 25 میلیون جمعیت از دنیا برای شرکت در مراسم اربعین نمی‌آمدند.دشمن می خواهد اهداف را از ما بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه نظامی ایران اسلامی از سپاه، بسیج، ارتش گرفته تا انتظامی نشان داده در دنیا بی‌نظیر است و از سلامت و معنویت سیاسی، اخلاقی و انسانی برخوردار هستند.

*شکاف طبقاتی باید در جامعه از بین برود

آیت‌الله علما با اشاره به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری، گفت: در دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری، معظم‌له به شکل همه جانبه هم از دولت حمایت و هم تمجید کردند، لذا امیدواریم این حمایت عمیق ایشان باعث موفقیت بیشتر دولتمردان شود.

وی افزود: به رغم پشتوانه‌های عظیم متأسفانه هنوز ارزش پول ملی ما پایین است، امیدوارم مسؤولان امر تدبیری بیندیشند تا این اعتبار اقتصادی بیشتر شود.

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به هیأت دولت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر از بین رفتن شکاف طبقاتی بین جامعه تاکید داشتند، زیرا شکاف طبقاتی باعث دوری از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

آیت‌‌الله علما در ادامه سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به دهم شهریورماه روز بانکداری اسلامی، افزود: امیدواریم وضعیت بانک‌های کشور حقیقتا اسلامی و مورد تأیید مراجع محترم باشد.

وی یادآور شد: دهم شهریور روز پدافند هوایی است، لذا اگر امروز آسمان کشور امن و با اقتدار است، به طوری که پروازهای خارجی با آرامش از آسمان ما انجام می‌پذیرد، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل جان بر کف پدافند هوایی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به چهاردهم شهریورماه روز شهادت آیت‌الله قدوسی و سرتیپ دستجردی، تأکید کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدای سرافراز کشور به اقتدار رسید و تا زمانی که در راستای دستورات مقام معظم رهبری باشیم، هیچ آسیبی نخواهیم دید.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول