اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سفر معاون رییس جمهور به هرمزگان برای افتتاح چند پروژه +عکس و فیلم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان استاندارد ایران امروز به نمایندگی از هیأت دولت به منظور بهره برداری از چند پروژه مهم و توسعه ای در هرمزگان به بندرعباس سفر کرده است.

سفر معاون رییس جمهور به هرمزگان برای افتتاح چند پروژه +عکس و فیلم

خبرگزاری فارس - هرمزگان، فهمیه شمسی: مهدی اسلام پناه معاون رییس جمهور و رییس سازمان استاندارد ایران امروز به نمایندگی از هیأت دولت و به منظور افتتاح چند پروژه توسعه ای در هرمزگان، وارد بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار هرمزگان و مسؤولان اداره کل استاندارد هرمزگان قرار گرفت.

 

معاون رییس جمهور ابتدا با حضور در شهرک توحید بندرعباس، یک پست برق 62 کیلوولت که به منظور پایداری برق منطقه شرق بندرعباس و نیز تأمین پایدار برق بیمارستان 541 تخت خوابی بندرعباس (مگاهاسپیتال) یا بیمارستان شهدای هرمزگان ایجاد شده را مورد بهره برداری قرار داد. برای ساخت این پست برق بیش از 150 میلیارد تومان هزینه شده است. 

6 هزار میلیارد پروژه‌ بندری و دریایی در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

با حضور مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد و مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در بندر شهید رجایی، طرح‌های مرتبط با حوزه بندری و دریایی استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها در بندر شهید رجایی اظهار داشت: در حال حاضر در مهم‌ترین بندر و گمرک کشور حضور داریم که اهمیت بسیار زیادی در حوزه اقتصادی کشور دارد.

وی افزود: خوشبختانه در هفته دولت پروژه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف با زحمت استاندار در استان هرمزگان در حال بهره برداری و یا کلنگ زنی است، در حوزه بندری و دریایی هم 6 هزار میلیارد ریال امروز در بندر شهید رجایی به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با بهره برداری از یک طرح در بندر شهید رجایی، 8 هزار کانتینر به ظرفیت گمرکی کشور افزوده می‌شود که ظرفیت قابل توجهی است، امروز همچنین ً چند طرح در سطح بین المللی در این بندر مورد بهره برداری قرار گرفت که به ارتقای سطح زیرساخت‌ها کمک خواهد کرد.

۴۰ میلیارد تومان پروژه‌های شهری و دهیاری‌های بندر خمیر با حضور رییس سازمان استاندارد افتتاح شد

 ظهر امروز در ادامه برنامه‌های سفر مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد به استان هرمزگان، با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان پروژه‌های شهری و دهیاری‌های بندر خمیر به بهره برداری رسید.

معاون رئیس جمهور با حضور در بندر پهل طرح بلوار شورا این شهر را افتتاح کرد، این طرح به نمایندگی از تمام پروژه‌های حوزه شهری و دهیاری های بندر خمیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

این طرح با اعتبار 60 میلیارد ریالی به طول 1220 متر و عرض 24 متر و 4670 متر جدول گذاری و نصب 40 پایه روشنایی به بهره برداری رسید، گفتنی است این طرح به نمایندگی از 25 پروژه شهری و روستایی بندرخمیر با اعتبار 400 میلیارد ریال افتتاح شد. 

آغاز احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی بندر خمیر آغاز شد

 با حضور مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد و مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور در گلزار شهدای گمنام بندر خمیر، ضمن عطرافشانی و غباروبی قبور مطهر شهدا، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند. 

همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد و استاندار هرمزگان با حضور در موکب شهدای گمنام این شهرستان، از نزدیک با خادمان حسینی و زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام دیدار و گفت‌وگو کردند. 

 

 

در ادامه برنامه‌های سفر اسلام پناه به هرمزگان، وی طرح‌های مرتبط با حوزه آبرسانی و احداث مخزن ذخیره آب بندر خمیر را مورد بهره برداری قرار داد.

 

طرح مهم احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی خمیر با اعتبار 600 میلیارد ریال، پس از تکمیل نیاز آبی 1 شهر و 2 روستا با جمعیت بالغ بر 20 هزار نفر را به طور کامل مرتفع خواهد کرد. 

 

رییس سازمان ملی استاندارد امروز علاوه بر یک پست برق، پروژه‌های بندری استان و طرحهای شهری و روستایی بندر خمیر را نیز مورد بهره برداری قرار داد و کلنگ طرح نهضت ملی مسکن بندرخمیر را نیز به زمین خواهد زد.

کلنگ فاز 3 طرح نهضت ملی مسکن در خمیر به زمین زده شد

 کلنگ فاز 3 طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندر خمیر ظهر امروز با حضور مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد کشور و استاندار هرمزگان به زمین زده شد.

 

این طرح در 15 هکتار با زیربنای 36 هزار مترمربع احداث می شود.

بناست تا این 312 واحد مسکونی در 78 بلوک 5 طبقه بنا شوند و هر واحد نیز 115 متر مربع زیربنا دارد.

بزودی خبر خوبی درباره کامیونت های مناطق آزاد می دهیم

مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد کشور ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ و مهم در استان هرمزگان به بندرعباس و بندرخمیر سفری داشتم که کارهای خوب و بزرگی در این استان انجام گرفته و حجم پروژه های قابل افتتاح نیز چندین برابر سال های گذشته است.

 

 

 

وی از کلنگ زنی طرح مسکن ملی در بندرخمیر و نیز یک پروژه مهم ذخیره آب برای مردم خمیر و افتتاح چند پروژه بندری و دریایی و نیز پست برق در بندرعباس در این سفر خبر داد و تصریح کرد: در مورد خودروهایی که از گذشته وارد مناطق آزاد شده بودند نیز همفکری هایی با آقای استاندار داشتیم و بزودی خبرهای خوبی درباره این 940 یا 950 دستگاه مینی باسی (کامیونت) که وارد منطقه آزاد شده به مردم خواهیم داد تا موجبات رضایت آنها فراهم شود.

به گزارش فارس، سال گذشته چند صد کامیونت به قشم وارد شد اما مستند به سبب نداشتن استانداردهای محیط زیستی از سوی پلیس راهور پلاک گذاری نمی شوند و تا زمانیکه این کامیونت ها صاحب پلاک زرد پلیس راهور (ملی) نشوند نمی توانند صاحب کارت سوخت شوند و این مشکل احتمالا در سفر رییس سازمان ملی استاندارد از سوی استاندار و مسؤولان منطقه آزاد قشم مطرح شده است تا مورد تدبیر قرار گیرد.

به گزارش فارس، مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد در جریان سفر به بندرخمیر از مجتمع سیمان خمیر و روند انجام تعمیرات اساسی این مجتمع نیز بازدید کرد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول