اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تردد زائران اربعین بدون توقف از مرز خسروی

نماینده ستاد اربعین کشور در مرز خسروی گفت: سرعت رفت و آمد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی بهتر از دیگر مرزهای کشور بوده که سبب رضایتمندی زائران شده است.

تردد زائران اربعین بدون توقف از مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی شمشیری نماینده ستاد اربعین کشور در مرز خسروی در جمع خبرنگاران در خصوص مرز خسروی، اظهار کرد: امسال مرز خسروی، با تلاش‌های صادقانه مسؤولان ۲۴ ساعته شد و زائران دیگر توقف شبانه در این پایانه مرزی ندارند.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب در مرز خسروی، گفت: پارکینگ‌هایی با ظرفیت بیش از ۷۰ هزار خودرو، فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای، برپایی موکب‌هایی برای اسکان و پذیرایی از جمله امکانات فراهم شده در این مرز است.

نماینده ستاد اربعین کشور در مرز خسروی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای سرعت عبور و مرور زوار از مرز، خاطرنشان کرد: مرز خسروی در مقایسه با دیگر مرزها، حداقل توقف را داشتند و همین سبب رضایتمندی زائران شده است.

شمشیری با اشاره به سایبان‌های مجهز به مه‌پاش و سیستم خنک‌کننده، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، زیرساخت‌هایی که در گذشته نبود، امسال در مرز خسروی آماده شده است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول