اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قطعات مسکونی شهرهای رمکان و طبل آماده واگذاری می شود

مدیر مسکن جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از آماده شدن قطعات مسکونی شهرهای رمکان و طبل جهت واگذاری به متقاضیان با انجام قرعه کشی خبر داد.

قطعات مسکونی شهرهای رمکان و طبل آماده واگذاری می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آریا امیری مدیر مسکن جوانان سازمان منطقه آزاد قشم امروز با اشاره به دستور ویژه و پیگیری های مدیرعامل سازمان مبنی بر تحویل سریع اراضی به متقاضیان واجدالشرایط گفت: این قطعات در دو شهر زیر 25 هزار نفری رمکان و طبل پس از اجرای طرح تفکیکی و الحاق اراضی بایر مستعد به طرح هادی و بافت مسکونی، با حضور مسوولان ارگان های شهرستان، شماره گذاری، متراژ بندی و قرعه کشی شدند. 

وی ادامه داد: 435 قطعه زمین در شهر رمکان به وسعت 22 هکتار و 515 قطعه نیز در شهر طبل به وسعت 30 هکتار به زودی تحویل متقاضیان می شود. 

مدیر مسکن جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: این زمین ها براساس توپوگرافی منطقه، بین 200 تا 250 مترمربع قطعه بندی شده و قابلیت ساخت مسکن به صورت ویلایی دارد. 

 طرح مسکن جوانان جزیره قشم با ثبت نام 9 هزار و 160 متقاضی در سال 1400 آغاز به کار کرد و تاکنون 6 هزار و 157 جوان بومی را صاحب زمین کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول