اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شاهچراغی: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد و نباید مظهر اختلاف شود.

شاهچراغی: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی،‌ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار احمد وحیدی، وزیر کشور و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان که در نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری انجام شد، اظهار کرد: سمنان استان خوبی است؛ جمعیت استان کم است، اما مزیت‌های بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه وحدت بسیار خوبی در استان سمنان موجود است، بیان کرد: تعامل روحانیت با مسؤولان، مسؤولان با روحانیت و روحانیت و مسؤولان با مردم در این استان بسیار مطلوب است.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در استان سمنان از مدیران و مسؤولان بسیار خوبی برخوردار هستیم و نمونه آن استاندار سمنان است.

شاهچراغی عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که استاندار سمنان انجام داد، توجه به فرزندان شهدا و ایثارگران و به‌کارگیری آن‌ها در پست‌ها و مناصب مدیریتی است.

وی افزود: عبادت باید عارفانه، عاقلانه، خالصانه و همراه با شناخت و عشق و در راه رضای خدا باشد که زیارت اربعین نمونه‌ای از این عبادت است.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وزیر کشور وزیری توانمند، پرکار و مردمی است که ما نیز باید در امر انتخابات ویرا همراهی و کمک کنیم، تأکید کرد: انتخابات باید مظهر اخلاق اسلامی و امید به آینده کشور باشد و نباید مظهر اختلاف شود.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: کلام مقام معظم رهبری در مورد حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید در انتخابات پیش رو اجرایی شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول