اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلف شدن ۳۸۰ راس گوسفند در سیل زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از تلف شدن ۳۸۰ راس گوسفند در سیل عصر روز گذشته در منطقه «قره‌چریان» شهرستان زنجان خبر داد.

تلف شدن ۳۸۰ راس گوسفند در سیل زنجان

عباس بابایی، مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در پی بارش باران در عصر روز گذشته در منطقه «قره‌چریان» شهرستان زنجان متاسفانه ۳۸۰ راس گوسفند بر اثر جاری شدن سیل در این منطقه تلف شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه همچنین دو باب منزل مسکونی و یک طویله دام دچار آب گرفتگی شده بودند که نیروهای امدادی در این راستا اقدامات لازم را انجام دادند، گفت: در مجموع روستاهای «قره‌چریان»، «قشلاق» و «قره‌تپه» بر اثر تگرگ دچار آسیب شدند.

وی با اشاره به اینکه بارش باران و تگرگ همچنین به مزارع کشاورزی سه روستای مذکور خسارت وارد کرده است، ادامه داد: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت‌های وارده هستند که به محض مشخص شدن اعلام خواهد شد.

گفتنی است همچنین بارش شدید تگرگ در عصر روز گذشته در منطقه قره چریان شهرستان زنجان جان یک نوجوان ۱۲ را که در منطقه به چرای دام مشغول بود گرفت.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول