اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

70 هزار واحد مسکونی محرومین در دست احداث است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این نهاد به صورت مشارکتی و با انعقاد قرارداد با خیرین مسکن‌ساز، بهزیستی، کمیته‌ امداد و بنیاد مستضعفان در حال ساخت 70 هزار واحد مسکونی برای محرومین است.

70 هزار واحد مسکونی محرومین در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این استان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت مشارکتی و با انعقاد قرارداد با خیرین مسکن‌ساز، بهزیستی، کمیته‌ امداد و بنیاد مستضعفان در حال ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در کشور است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: این نهاد سالانه با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی ارزان‌قیمت در مناطق روستایی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد.

وی افزود: علاوه‌بر این در قالب برنامه نهضت ملی مسکن سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می‌سازد و این ساخت‌وسازها تا پایان دولت ادامه دارد.

روحانی‌نژاد اضافه کرد: تا پایان سال تلاش می‌شود در روستاهایی که در جوار شهرها قرار گرفته‌اند و دارای اراضی هستند که می‌شود آن‌ها را به محدوده الحاق کرد و همچنین شهرهای کوچک که دارای اراضی قابل الحاق به محدوده هستند ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویلایی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن ثبت شده در سامانه دولت که از ساخت مسکن در نواحی شهری منصرف می‌شود و به سمت این مناطق می‌روند با پرداخت تسهیلات ارزان ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح از استان قم شروع شده است و به مرور زمان به کل کشور تسری پیدا می‌کند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول