اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بررسی موانع کاهش هدررفت آب در استان فارس

با حضور مدیرکل دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و کاهش هدررفت آب شرکت مهندسی آبفا کشور و معاونین شرکت آبفا استان فارس، موانع کاهش هدر رفت آب و کاهش آب بدون درآمد در شهرها و روستاهای استان فارس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بررسی موانع کاهش هدررفت آب در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی سیدزاده، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و کاهش هدر رفت شرکت آبفا کشور که به منظور بررسی مسائل و موانع کاهش هدررفت آب و آب بدون درآمد در شهرها و روستاهای استان فارس به این استان سفر کرده بود، در جلسه ای با معاونان و مدیران آبفا فارس درخصوص موانع موجود در مسیر کاهش آب بدون درآمد و هدر رفت آب به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سید زاده در این جلسه اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی گرم و خشک کشور و خشکسالی های سنواتی که متأثر از کمبود بارش باران طی سالهای متوالی است، بسیاری از نقاط کشور با خشکسالی و تنش آبی دست در گریبان است که متأسفانه استان پهناور فارس نیز از این حیث مستثنی نیست.

وی اضافه کرد: با عنایت به وضعیت خاص جوی و شرایط اقلیمی فارس جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش آب بدون درآمد باید به عنوان یک راه حل برای مقابله با کم آبی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و کاهش هدر رفت آب شرکت مهندسی آبفا کشور به تبیین راهکارهای اجرایی درخصوص کاهش آب بدون درآمد پرداخت و همچنین نقش و جایگاه مدیریت مصرف و روش های نگهداشت تاسیسات آب شرب را حائز اهمیت بسیار توصیف کرد.

وی در بخش پایانی بیانات خود اقدامات شرکت آبفا فارس در این خصوص را قابل قبول و شایسته تقدیر دانست.

در ادامه این جلسه هریک از معاونین حاضر در جلسه و مدیران ستادی شرکت آبفا فارس طی گزارشی اهم اقدامات انجام گرفته و موثر در کاهش هدررفت آب در حوزه خود را تشریح کردند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول