اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اردوگاه دانش‌آموزی جزیره آشوراده تجهیز می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از توسعه و تجهیز اردوگاه دانش‌آموزی جزیره آشوراده خبرداد.

اردوگاه دانش‌آموزی جزیره آشوراده تجهیز می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، موسی کابلی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اردوگاه دانش‌آموزی آشوراده ظرفیت غنی بوده که در اختیار آموزش و پرورش گلستان قرار گرفته است، لذا توسعه و تجهیز این اردوگاه اهمیت ویژه‌ای برای استان دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان این‌که توسعه و تجهیز این اردوگاه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: طی مذاکرات انجام شده با وزیر آموزش و پرورش، بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان صندوق ذخیره فرهنگیان برای تکمیل و تجهیز اردوگاه آغاز شده است.

وی با اشاره به طرح احیای ۲۲ هکتاری جزیره آشوراده به عنوان یک طرح گردشگری و تفریحی اضافه کرد: مشکلاتی بر اساس عقب‌نشینی آب دریاچه خزر برای اردوگاه به وجود آمده و در تلاش هستیم طی مذاکرات انجام شده با صندوق ذخیره فرهنگیان، اردوگاه را برای حضور مجدد فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده‌های آنان مهیا کنیم.

کابلی افزود: طی سال‌های اخیر و بروز مشکلات زیست محیطی به ویژه عقب‌نشینی آب خلیج گرگان و کاهش ارتفاع آب، تردد دانش آموزان با دو دستگاه اتوبوس دریایی این اردوگاه را مختل و در عمل غیرممکن کرده و همکاران فرهنگی فقط می‌توانستند با  شناورهای کوچک و دارای ظرفیت پایین تردد و از امکانات رفاهی و آموزشی اردوگاه استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: از این رو معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان  طی سال اخیر درصدد تهیه شناور‌ جایگزین شد، از این رو با کمک اساتید دانشگاهی و اهل فن تحقیقات کارشناسی به منظور جایگزین نمودن شناوری مناسب، ایمن سازگار با شرایط فعلی خلیج را شروع کرد.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول