اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تمام دغدغه دشمنی، ایجاد ناامنی در کردستان است

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تمام دغدغه دشمن این است که امنیت را از ما بگیرد، در طول تاریخ جهموری اسلامی کشور ما تحت یک جنگ بی‌امان نظامی قرار گرفتیم هنوز هم برای حفظ این انقلاب و آرمان‌های نظام شهید تقدیم می‌کنیم.

تمام دغدغه دشمنی، ایجاد ناامنی در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، مهدی رمضانی در آیین افتتاح گازرسانی به روستاهای بانه در روستای گویل با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما انقلاب کوخ‌نشینان است و باید از اشرافیگری و کاخ‌نشینی دوری شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مرزنشینان مایه مباهات است اظهار داشت: جاده منتهی به روستای گویل در شان مرزنشینان نیست اما اعتبارات و امکانات محدود است با این وجود باید این جاده با همکاری مسوولین در سال آینده آسفالت شود.

رمضانی ادامه داد: آنتن‌دهی تلفن همراه، تامین آب شرب و اوژانس و خدمات درمانی از مهم‌ترین نیازهای مردم این منطقه است که باید به تدریج و با سرعت این نیازها رفع شود.

وی گفت: نعمت جمهوری اسلامی با خون بیش از 20 هزار جوان برومند به پای این نظام جان خود را فدا کردند نعمتی بسیار بزرگ است که اگر شبانه روز تلاش کنیم حق مطلب را ادا نکرده‌ایم چراکه آنها جان خود را فدا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به 58 شهید بخش آرمرده بانه اضافه کرد: باید ما مسوولین مراقب خون مظلوم شهید مسلمان باشیم.

وی گفت: شعار و گفتمان دولت سیزدهم منطبق با گفتمان اسلام و رهبر انقلاب است که امیدواریم خدمات بهتری در دو سال آینده به مردم ارائه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: محرومیت هنوز در مناطق مرزی وجود دارد که باید شبانه روزبرای رفع این محرومیت ها چاره اندیشی شود.

رمضانی با بیان اینکه تمام دغدغه دشمن این است که امنیت را از ما بگیرد، اضافه کرد: در طول تاریخ جهموری اسلامی کشور ما تحت یک جنگ بی‌امان نظامی قرار گرفتیم هنوز هم برای حفظ این انقلاب و آرمان‌های نظام شهید تقدیم می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امنیت و ایمان جزو نعمت‌های بزرگ خداوند است در تاریخ انقلاب اسلامی به همت جوانان غیور اقداماتی انجام شده که در هیچکدام از اداور تاریخی چنین اتفاقی نیافتاده و جز آرزوهای مردم بود.

این مسئول افزود: اکنون گازرسانی رایگان به اقشار آسیب‌پذیر انجام می‌شود تعرفه گازبهای آنها به صورت رایگان است.

وی با اشاره به پدیده کولبری در مناطق مرزی گفت: کولبری زیبنده جوانان ما نیست که برای پیشگیری از مشکلات آن باید چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/2330/76

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول