اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ترانزیت ۱۹۳ هزار تن کالا از جاده ابریشم

ناظر گمرکات گیلان با اشاره به ترانزیت بیش از ۱۹۰ هزار تن کالا در گیلان گفت: در همین مدت ۱۹۳ هزار و ۸۶ تن کالا نیز به کشور از طریق جاده ابریشم ترانزیت شده که سه درصد رشد داشته است.

ترانزیت ۱۹۳ هزار تن کالا از جاده ابریشم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صادق برزگر ناظر گمرکات گیلان امروز در سالن اجتماعات این اداره کل و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گمرکات گیلان مقصد بسیاری از تجار برای جابجایی کالا است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۶۵ هزار و ۹۱۷ تن کالا از گمرکات این استان از طریق جاده ابریشم ترانزیت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۵ درصد بیشتر است.

وی با اشاره به ترانزیت بیش از ۱۹۰ هزار تن کالا در گیلان گفت: در همین مدت ۱۹۳ هزار و ۸۶ تن کالا نیز به کشور از طریق جاده ابریشم ترانزیت شده که سه درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات گیلان با اشاره به ظرفیت این استان در برایش تجارت با کشورهای مختلف بیان کرد: گیلان با داشتن مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی و همسایگی با کشور‌های منطقه مقصد بسیاری از تجار و بازرگانانی برای تبادل کالا و مناسبات تجاری است.

برزگر، نقش افزایش مبادلات تجاری با کشورهای مختلف در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان را بسیار مهم برشمرد و افزود: در این استان محصولات کشاورزی بسیار خوبی تولید می‌شود که صادرات آنان از گمرک‌های استان می‌تواند منجر به پیشرفت گیلان در عرصه‌های مختلف شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول