اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استان گلستان استان پیشرو در مبارزه با مواد مخدر

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: استان گلستان در حوزه مقابله و کشفیات مواد مخدر از میانگین کشوری پیشرو و پیشگام‌تر است.

استان گلستان استان پیشرو در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار اسکندر مومنی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های درمان و نگهداری از معتادان متجاهر در استان گلستان اظهار کرد: با حضور استاندار و دیگر مسئوولان استانی از دو پروژه اردوگاه کار درمانی و حرفه‌ آموزی شهرستان علی‌آبادکتول و طرح توسعه مرکز نگهداری و درمان معتادان توسکستان بازدید شد.

وی تصریح‌کرد: با توجه به آمار و اقدامات انجام شده در گلستان، این استان در حوزه کشفیات موادمخدر از میانگین کشوری پیشگام‌تر بوده و در حوزه‌های درمان، مقابله و پیشگیری نیز موفقیت‌های خوبی کسب کرده و در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهور خاطرنشان‌کرد: اجرای طرح‌های یاری‌گران زندگی در آموزش‌ و پرورش و محلات موفقیت‌ آمیز است و پیش‌بینی می‌شود توسعه مرکز ماده ۱۶ توسکستان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: فرد معتاد علاوه بر اینکه به جسم و روان خود آسیب وارد می‌کند باعث مزاحمت‌ها و آسیب‌هایی مانند سرقت، آسیب‌های اجتماعی و غیره در جامعه شده و باید ساماندهی و درمان شود.

مومنی گفت: با توجه به اینکه مادران و بانوان در تربیت نسل آینده نقش بسزایی را ایفا می‌کنند، افتتاح مرکز ماده ۱۶ بانوان در استان گلستان، گام مهمی در کاهش آسیب‌های حوزه بانوان و پیشگیری از اعتیاد بانوان خواهدبود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول