اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وعده استاندار گیلان برای رفع معضل ترافیک و مسائل محیط زیستی رشت

به گفته استاندار گیلان، کلانشهر رشت با ۲ معضل بزرگ ترافیک و مسائل محیط زیستی مواجه است که رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته و طی ۲ سال آینده خبرهای خوشی در این خصوص منتشر خواهد شد.

وعده استاندار گیلان برای رفع معضل ترافیک و مسائل محیط زیستی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در مراسم افتتاح بلوار امتداد ولیعصر به بلوار دیلمان رشت به طول ۸۵۰ متر مربع، یکی از مشکلات کلانشهر رشت را مشکل ترافیکی آن دانست و اظهار کرد: مشکلات ترافیکی از موارد مورد تقاضای مردم رشت است که بارها با نقدهایی همراه بود اما طی چند سال گذشته هیچ اقدامی در خصوص بازگشایی معابر و رفع مشکل ترافیک در این شهر انجام نشده است. 

وی با بیان اینکه این محور یکی از مسیرهایی است که می‌تواند مشکل ترافیک میدان ولی عصر (عج) را حل کند و با افتتاح آن رفت و آمد مردم آسان می‌شود، گفت: با اجرای طرح میثاق (طرح‌های ترافیکی در حال اجرای رشت) گام بلندی در عبور و مرور شهری و رفاه مردم برداشته می‌شود اگرچه شاید در زمان اجرای این طرح اشکلاتی وجود داشته باشد اما در نهایت معضل ترافیک برطرف خواهد شد. 

استاندار گیلان با تقدیر از شهردار و اعضای شورا شهر رشت برای اجرای این پروژه افزود: پشتیبان اقداماتی نظیر این پروژه، که آسایش و رفاه مردم را فراهم می‌کند، هستیم. 

به گفته عباسی، کلانشهر رشت با ۲ معضل بزرگ ترافیک و مسائل محیط زیستی مواجه است که رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته و طی ۲ سال آینده خبرهای خوشی در این خصوص منتشر خواهد شد.

رئیس شورای شهر رشت نیز در این مراسم افتتاح با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: کلنگ این پروژه در سال ۱۴۰۰ به زمین خورد. 

محمد حسین واثق کارگرنیا به اعتبار هزینه شده برای این پروژه اشاره کرد و گفت: بلوار امتداد ولیعصر به بلوار دیلمان به طول ۸۵۰ متر و عرض ۴۵ متر و با اعتبار یک‌هزار و دویست میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. 

وی با قدردانی از تلاش‌های تمامی دست اندرکاران در اجرای این پروژه بیان کرد: اجرای پروژه تقاطع این میدان نیز در دست اقدام است و در تلاشیم تا طی دو سال آینده این تقاطع نیز به بهره برداری برسد. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه شورا و شهرداری رشت برای رفع مشکلات در تلاش هستند، تصریح کرد: رشت نسبت به بسیاری از شهرهای کشور در مباحث عمرانی و غیره عقب است و ما قصد داریم با کار و تلاش شبانه روزی و اتحاد و همدلی ما بین شورا و شهرداری رشت، این عقب ماندگی‌ها را برطرف و ان شاا دوباره رشت را به جایگاه اولین‌ها برسانیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول