اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کرانه باختری؛ یک نظامی صهیونیست مجروح شد؛ نیروهای رام الله یک فلسطینی را کشتند

همزمان که منابع خبری از انجام عملیات استهشادی در الخلیل خبر دادند و اعلام کردند که یک نظامی صهیونیست زخمی شده است، منابع فلسطینی گفتند، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله کشته‌اند.

کرانه باختری؛ یک نظامی صهیونیست مجروح شد؛ نیروهای رام الله یک فلسطینی را کشتند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری امروز چهارشنبه، ۳۰آگوست اعلام کردند که یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک «بیت حجای» در نزدیکی الخلیل، اقدام به یک عملیات استشهادی کرده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» و به نقل از منابع عبری در پی این عملیات زیرگیری، یک نظامی از ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده است.

در حالی که منابع خبری عربی مثل القدس العربی گزارش کرده‌اند مجری این عملیات، توسط اشغالگران به شهادت رسیده است، شبکه صهیونیستی «کان» گزارش کرد، او زنده است اما در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.

شبکه صهیونیستی «آی‌۲۴» در گزارشی از جزئیات این عملیات نوشت: سازمان پزشکان بدون مرز تلاش برای زیرگیری یک خودرو در جنوب کوه الخلیل در کرانه باختری را تایید کرده و گفت که به سمت طرف مهاجم تیراندازی شده است.

 طبق گزارش این شبکه، فلسطینی مجری این عملیات توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به مرکز پزشکی سوروکا در بئرالسبع منتقل شده و طبق گزارش‌ها هنوز زنده است.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» اخیراً در گزارشی درباره عملیات‌های فلسطینی نوشته بود: سال ۲۰۲۳ به سخت‌ترین سال پس از انتفاضه دوم تبدیل شده است. از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ اسرائیلی در عملیات‌های مختلف فلسطینی‌ها کشته شده‌اند. همچنین به طور میانگین روزانه ۲۰۰ هشدار امنیتی برای شهرک‌نشینان صادر می‌شود که موجب شده است در سطح وسیعی زندگی آن‌ها مختل شود.

کشته شدن یک جوان دیگر به ضرب گلوله تشکیلات خودگردان

در حالی که گروههای فلسطینی، معترضِ هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی هستند، منابع فلسطینی از جمله وبگاههای خبری «صفا»، «سما» و القدس فلسطین امروز از کشته شدن یک جوان ۲۲ساله فلسطینی به نام «عبدالقادر زقدح» در اردوگاه طولکرم خبر دادند که به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان جان خود را از دست داده است. 

این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان سبب برانگیخته شدن اعتراض گروههای فلسطینی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول