اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جزئیات خدمات شهرداری کرمانشاه در مرز خسروی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با ارائه جزئیاتی از خدمات این شهرداری در مرز خسروی از کاشتهفت هزار شاخه گل در این پایانه مرزی خبر داد.

جزئیات خدمات شهرداری کرمانشاه در مرز خسروی

برومند نامداری، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از جمله خدمات ارائه شده در ایام اربعین می‌توان به خرید هشت دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زباله، ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه مه‌پاش و هفت دستگاه یخ‌ساز اشاره کرد.

وی افزود: از جمله اقدامات دیگر می‌توان به اعزام ۱۵۸ نفر نیروی پاکبان برای ارائه خدمات در شهرستان قصرشیرین، اعزام ۶ نیروی آتش‌نشان به پایانه مرزی خسروی اشاره کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: استقرار و خدمات‌دهی ۲ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه خودرو جاروب مکانیزه، ۲ دستگاه واترجت در شهر قصرشیرین انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: استقرار و خدمات‌رسانی ۲ دستگاه کمپرسی در شهرستان قصرشیرین، یک دستگاه خودرو مکانیزه جمع‌آوری زباله و یک دستگاه خودرو حمل جسد در پایانه مرزی خسروی از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه است.

نامداری اضافه کرد: اعزام ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی خسروی، احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهر کرمانشاه و ۲۰ چشمه در شهرستان کنگاور از دیگر خدمات ارائه شده است.

وی عنوان کرد: اقداماتی همچون احداث ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در موکب الزهرا ماهیدشت و بازدید کارشناسان آتش‌نشانی از مواکب مسیر زائرین و آموزش به منظور پیشگیری و مقابله با حریق صورت گرفت. 

این مقام مسؤول تاکید کرد: اعزام اکیپ جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب به پایانه مرزی خسروی و موکب بزرگ سازمان فرهنگی در میدان آزادگان با ارائه خدمات بهداشت و سلامت برپا شد.

نامداری خاطرنشان کرد: توزیع اقلام فرهنگی و مذهبی و فضای بازی کودکان و ساخت و نصب المان مناسبتی به منظور فضاسازی شهر کرمانشاه یکی دیگر از اقدامات شهرداری است.
 
وی افزود: خرید پرچم مشکی و توزیع در بین مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه، چاب و نصب تخته بنر با محتوای اطلاع‌رسانی و آموزشی در راستای این ایام انجام شد.

نامداری بیان کرد: خدماتی همچون خرید و کاشت هفت هزار شاخه گل، نصب ۱۴ میل پرچم، ارسال ۱۵ فلاور باکس به پایانه مرزی خسروی برای فضاسازی ارائه شد.

وی ادامه داد: خرید و توزیع ۳ تن کیسه زباله در بین شهرداری‌های استان، خرید ۳۰۰ مخزن پلی اتیلن تفکیک پسماند و فضاسازی قرارگاه اربعین در پایانه مرزی خسروی در راستای این ایام صورت گرفت.

وی در خصوص پاکسازی گیت‌های مرزی، گفت: پاکسازی گیت‌های منذریه، جمع‌آوری زباله مواکب در کمربندی شهرستان قصرشیرین، خدمات‌رسانی و جمع آوری زباله  تمامی مواکب در شهر کرمانشاه از جمله ارائه خدمات شهرداری است.

نامداری تاکید کرد: خرید اقلام خدمات شهری از جمله جاروب پوشالی، بیل، فرغون و خرید البسه مناسب و کلاه برای نیروهای خدماتی از جمله دیگر خدمات ارائه شده است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول