اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کتاب صوتی و الکترونیک «جاذبه‌ حسینی» رهبری را رایگان دریافت کنید

در آستانه‌ اربعین انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای نسخه‌ صوتی و الکترونیکی کتاب «جاذبه‌ حسینی» را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان و زائران اربعین حسینی قرار می‌دهد.

کتاب صوتی و الکترونیک «جاذبه‌ حسینی» رهبری را رایگان دریافت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه‌ اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای نسخه‌ صوتی و الکترونیکی کتاب «جاذبه‌ حسینی» را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان و زائران اربعین حسینی قرار می‌دهد.

کتاب «جاذبه‌ حسینی» دربردارنده‌ گزیده‌ بیانات حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای درباره‌ حضرت زینب(س) و اربعین حسینی است. فصل اول این کتاب مرتبط با ویژگی‌های شخصیّتی حضرت زینب(س) و فلسفه‌ اقدامات آن حضرت در دوران حیات و به‌خصوص پس از نهضت عاشورای حسینی است. در دو فصل دیگر نیز به بررسی اهمیّت و ابعاد «اربعین» و «شرح زیارت اربعین» در بیانات رهبر معظّم انقلاب پرداخته شده است.

در آستانه‌ اربعین حسینی، نسخه‌ صوتی و الکترونیکی کتاب جاذبه‌ حسینی به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir کتاب صوتی و نسخه‌ الکترونیکی «جاذبه‌ی حسینی» را دریافت کنند.

کتاب «جاذبه‌ی حسینی» در ۱۳۶ صفحه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده و در حال حاضر، چاپ هشتم این کتاب روانه‌ بازار نشر شده است. مخاطبان همچنان می‌توانند نسخه‌ فیزیکی کتاب را از درگاه الکترونیکی انتشارات و کتابفروشی‌های سراسر کشور تهیه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول