اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرودگاه حلب فعالیت پروازی را از سر می‌گیرد

وزارت حمل‌ونقل سوریه اعلام کرد که تردد هوایی و فعالیت پروازی در فرودگاه حلب از بامداد چهارشنبه از سر گرفته می‌شود.

فرودگاه حلب فعالیت پروازی را از سر می‌گیرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از حملات هوایی تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب که منجر به آسیب دیدن باند و از خدمت خارج شدن این فرودگاه، اکنون از آغاز مجدد فعالیت آن خبر می‌رسد.

وزارت حمل‌ونقل سوریه شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که تردد هوایی و فعالیت پروازی در فرودگاه حلب از بامداد چهارشنبه از سر گرفته می‌شود.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی در بامداد دوشنبه این فرودگاه را از دسترس خارج کرده بود.

یک منبع نظامی سوری گفت که این حمله حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت محلی از سمت دریای مدیترانه در غرب لاذقیه انجام شده و فرودگاه بین‌المللی حلب هدف قرار گرفته است.

وزارت خارجه سوریه نیز در واکنش به این حملات گفت که حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب در راستای تشدید حملات آمریکا و غرب و تداوم حمایت از تروریسم و سازمان‌های تروریستی است. (جزئیات بیشتر)

دمشق همچنین تأکید کرد که این نخستین بار نیست که دشمن صهیونیستی مراکز و تأسیسات غیرنظامی همانند فرودگاه‌های دمشق و حلب ، بندر تجاری لاذقیه و مراکز علمی و فرهنگی را هدف قرار می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول