اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تمهیدات شورای ترافیک برای ایمن‌سازی راه‌های لرستان در ایام اربعین

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: در این ایام پلیس راهور در تمامی نقاط حادثه‌خیز استان به طور شبانه‌روزی مستقر و کنترل‌های لازم را اعمال می‌کند.

تمهیدات شورای ترافیک برای ایمن‌سازی راه‌های لرستان در ایام اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان کرم‌زاده شامگاه سه شنبه در شورای ترافیک استان لرستان، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سوانح جاده‌ای و ساماندهی زائرین اربعین حسینی در مسیر برگشت از جاده‌های لرستان لازم توصیه‌های لازم داده شد.

وی افزود: در این جلسه قرار شد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به ایمن‌سازه جاده‌ها و ساماندهی ناوگان حمل و نقل بین استانی تمهیدات لازم را مد‌نظر قرار دهد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: همچنین پلیس راهور در تمامی نقاط حادثه‌خیز استان به طور شبانه‌روزی مستقر و کنترل‌های لازم را اعمال می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس در پایان شهریور، بیان کرد: افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از اختلال ترافیکی در ساعات تردد دانش‌آموزان مهمترین مسائلی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول