اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۳۸ دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر است

رئیس اورژانس استان خوزستان گفت: از منطقه عین‌دو تا چذابه ۳۸ آمبولانس، هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶موتورلانس جهت خدمات دهی به زائران مستقر شده‌اند.

۳۸ دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر است

فرهنگ کره بندی رئیس اورژانس استان خوزستان امشب در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از منطقه عین‌دو تا پایانه مرزی چذابه تعداد 38  آمبولانس، هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس و 6 موتور لانس جهت خدمات دهی به زائران  مستقر شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان شلوغی امکان استفاده از آمبولانس کم می‌شود در این مواقع از موتور لانس‌ها  استفاده می‌شود تا رسیدگی به زائران به سرعت انجام شود.

رئیس اورژانس استان خوزستان گفت: از تاریخ  27 مرداد تا به امروز 6 شهریور آمار زائران مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های مرز چذابه دو هزارو 792 نفر بوده‌اند.

کره‌بندی با اشاره به آمار پیش بیمارستانی زائران در مرز چذابه، بیان کرد: یک‌ هزارو 184 نفر به آمبولانس‌های ما مراجعه کردند که در محل درمان و یا به بیمارستان اعزام که آمار کل اعزامی‌های ما از مرز چذابه تنها 14نفر بودند.

وی با بیان اینکه تعداد 354 نفر در  سالن‌های سرد مستقر در مرز چذابه تحت درمان قرار گرفتند، عنوان کرد: سه اتاق سرد در کنار مواکب،  سه اتاق دیگر در پایانه و دوتای آخری در کنار بیمارستان راه‌اندازی شده‌اند.

کره‌بندی گفت: اغلب بیمارانی که به درمانگاه‌های ما در مرز مراجعه می‌کنند با علائم گرما‌زدگی، حالت سرماخوردگی، شکم درد، اسهال، تشنج بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول