اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدیر ایرانی تیم قهرمان فوتبال ساحلی باشگاه‌های جهان: دروازه‌بان تیم ملی همراه ما خواهد بود

سرمربی ایرانی و مدیر باشگاه رئال مونستر آلمان با اشاره به اینکه این تیم در آخرین رده‌بندی در جایگاه دوم تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد، گفت: تیم ما قهرمان رقابت‌های سال گذشته باشگاه‌های جهان است و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در مسابقات امسال همراه ما خواهد بود.

مدیر ایرانی تیم قهرمان فوتبال ساحلی باشگاه‌های جهان: دروازه‌بان تیم ملی همراه ما خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس، گابریل محققی سرمربی ایرانی و مدیر باشگاه رئال مونستر آلمان در خصوص شرایط این تیم گفت: هنوز به پایان سال نرسیدیم و بازی‌های جهانی در حال انجام است و تیم ما قهرمان سال گذشته رقابت هاست.

وی افزود: در سال ۲۰۲۲ در رقابت‌های باشگاههای جهان شرکت کردیم و امسال نیز در مسابقات ۲۰۲۳ ایتالیا شرکت می‌کنیم و مطمئنا برای قهرمانی تلاش می کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیر باشگاه رئال مونستر بیان‌کرد: خبر خوش اینکه دروازه‌بان تیم ملی ساحلی ایران امسال با تیم رئال مونستر است و امید داریم که ویزای او آماده شود و با فوتبال ساحلی ایران مجدد همکاری کنیم.

محققی گفت: در رده بندی تیم‌های فوتبال ساحلی جهان تیم دوم با فاصله‌ای بسیار کم با ۶۰ امتیاز از تیم Sc Braga هستیم و امیدواریم بعد از بازی‌های جهانی بتوانیم بر روی قله فوتبال ساحلی جهان بایستیم و مقام اول را داشته باشیم.

مدیر باشگاه رئال مونستر گفت: فوتبال ساحلی بعداز کرونا افت سنگین و شرایط بدی داشت و خوشبختانه همه چیز تغییر کرد و تیم ها بهتر شدند و تیم ما اکنون در شرایطی خوبی قرار دارد و فوتبال ساحلی نیز در بالاترین سطح است.

وی در خصوص فوتبال ساحلی  بوندس‌لیگا تصریح‌کرد: بوندس لیگ در فوتبال ساحلی از لحاظ کیفی امسال سطح بالایی نداشت و شرایط خوبی نبود. مسلما باید تغبیرات زیادی اتفاق بیفتد و در لیگ تغییرات مثبتی ایجاد شود. اگر لیگ‌ با این روش پیش رود مطمئنا فوتبال ساحلی آلمان هم پیشرفتی نخواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول