اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توزیع دو هزار کولر بین نیازمندان در خوزستان

دو هزار کولر هدیه مقام معظم رهبری از سوی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بین مردم نیازمند استان توزیع شد.

توزیع دو هزار کولر بین نیازمندان در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم توزیع دستگاه‌های سرمایشی امروز با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، مدیر کل و مسئولین کمیته امداد استان برگزار شد.

  سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه در این مراسم، اظهار کرد: ماموریت اصلی سپاه پاسداران دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار است، اما در کنار ماموریت اصلی و اساسی بحث محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی را در اولویت خود قرار داده است.

وی افزود: در مناطق محروم مرزی امروز ۲ هزار کولر تهیه شد و با کمک کمیته امداد و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه میان نیازمندان توزیع شد.

سردار حزنی گفت: این اقدامات باید ادامه یابد و افرادی که مستحق واقعی این کولر‌ها هستند پیدا شوند و برایشان نصب نیز شود.

اهدا جهیزیه به مزدوجین کمیته امداد

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین توزیع ۲ هزار دستگاه کولر به نیازمندان استان گفت: این دستگاه ها از بندر عباس تا خوزستان ترابری شدند و امروز با حضور سردار حزنی و معاونین کمیته امداد اهدا شدند.

او افزود: این کولرها بلافاصله در اختیار نیازمندان خوزستانی قرار می‌گیرد تا بخشی از نیاز شهروندان به کولر برطرف گردد.

سردار شاهوار پور بیان کرد: با توجه به تلاش‌هایی که قرارگاه محرومیت زدایی و اعلام نیازی که کمیته امداد انجام می‌دهد، انتظار می رود بتوان مشکلات نیازمندان را رفع کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که این وسایل بتواند مشکلات و سختی زندگی را برای نیازمندان تا حدی برطرف نماید.

سردار شاهوار پور در ادامه گفت: برنامه اهدا جهیزیه به مزدوجین کمیته امداد از دیگر برنامه‌هایی است که برای رفع مشکلات زندگی شهروندان دنبال می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان هم  یکی از اهداف این نهاد را تامین وسایل سرمایشی مورد نیاز مردم دانست.

تعمیر و سرویس کولر‌های نیازمندان

سید اسلام موسوی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز در حاشیه مراسم اهدای ۲ هزار کولر گازی به افراد نیازمند در خوزستان گفت: این یک رزمایش بزرگ است که با همکاری کمیته امداد و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه این دستگاه‌های سرمایشی هدیه رهبر انقلاب به افراد نیازمند هستند، افزود: استان خوزستان یکی از استان‌های گرما خیز است و بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در راستای تامین، تعمیر و سرویس کولر‌های نیازمندان انجام می‌دهد.

موسوی همچنین بیان کرد: موضوع داشتن کولر در استان خوزستان از نان شب هم مهم‌تر است و یکی از اهداف بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی نیز تامین دستگاه‌های مورد نیاز مردم برای رفع گرمای شدید تابستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول