اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای اصلاحات گسترده بر شبکه برق رمکان و علوی قشم

مدیر برق شهرستان قشم گفت: اصلاحات گسترده بر روی شبکه برق رمکان و علوی قشم به منظور پایداری سازی جریان برق برای مردم در قالب یک مانور جهادی انجام گرفت.

اجرای اصلاحات گسترده بر شبکه برق رمکان و علوی قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، با هدف اصلاح و مانور پذیری بیشتر شبکه برق، اصلاحات گسترده بر روی خطوط برق رمکان و علوی در ناحیه برق درگهان انجام گرفت.

در این مانور جهادی کنترل پذیری بارهای شبکه روستایی به منظور افزایش پایداری و اطمینان شبکه و ارتقای رضایتمندی مشترکان انجام گرفت.

 

 

32 نفر از کارکنان برق جزیره قشم در قالب 6 اکیپ عملیاتی و پشتیبان، با استفاده از 4 دستگاه جرثقیل، یک دستگاه بالابر، یک خودروی امداد و نجات آتش نشانی درگهان و یک دستگاه خودروی هلال احمر در این مانور جهادی حضور داشتند.

 

به گفته مهدی صادقی مدیر برق شهرستان قشم، پایدار سازی شبکه برق یکی از دغدغه های اساسی مردم جزیره در گرمای تابستان است که با این اقدام، سطح پایدار سازی شبکه برق ارتقا یافت.

جزیره قشم به لحاظ تولید برق خودکفا است و بخشی از برق تولیدی خود را به سرزمین اصلی نیز تزریق می کند. با این حال تأمین پایدار برق مورد نیاز مردم جزیره قشم بخصوص در گرمای شدید و شرجی زیاد این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پایان پیام/


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول