اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افتتاح پنج پروژه در بندر خرمشهر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی 5 پروژه زیرساختی در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح پنج پروژه در بندر خرمشهر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، ظهر امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و به صورت ویدئو کنفرانس پنج پروژه زیرساختی در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در جریان این افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به صورت ویدئو کنفرانس چندین پروژه در سطح بندر خرمشهر به بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه پنج پروژه مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفت، بیان کرد: پروژه ارتقاء ‌شبکه اطفا حریق، تعمیرات اساسی دیوار پیرامونی و کانالهای بتنی، تعمیرات اساسی درب‌های ورود و خروج، تعمیرات اساسی کمپرسورها، فن‌ها و لوازم اندازه گیری پکیج‌های تهویه و سایه‌با‌ن‌های پکیج‌ها، تعمیرات اساسی سقف و محوطه ترمینال مسافری و تعمیرات انبار مقابله با آلودگی و نجهیران دریایی از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: اعتبار بالغ این 5 پروژه 219 میلیارد تومان است که موجب تقویت و توسعه زیرساخت‌های بندر خرمشهر می‌شود.

وی تاکید کرد: اشتغال از دیگر اهداف ما در این پنج پروژه است که در پی آن حدود 200 نفر به صورت مستقیم به کارگیری می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول