اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پاداش ۹ میلیاردی به مشترکین کم مصرف استان مرکزی

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: افزایش مصرف برق در بخش صنعت استان که گامی در مسیر تحول و توسعه است، امیدبخش به نظر می رسد.

پاداش ۹ میلیاردی به مشترکین کم مصرف استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از خنداب، داود منصوری ظهر امروز در حاشیه میز خدمت و افتتاح پروژه‌های شهرستان خنداب، در جمع مردم و مسؤولان اظهار کرد: ۸۰ درصد مصرف برق استان مرکزی در حوزه تولیدات کشاورزی و صنایع است که این ویژگی استان را در زمینه تولیدات به طور ویژه برای فعالان اقتصادی در کشور قرار داده است.

وی افزود: مصرف برق صنایع در کشور نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

قائم‌مقام  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: هرساله مطابق دستورالعمل تشویق و همکاری صنایع متناسب با میزان همکاری در ایام اوج مصرف برق پاداش‌های ویژه‌ای برای آنان لحاظ می‌شود، در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی طی سال گذشته به ۳۰۲۱ صنعت، مبلغی بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد ریال پاداش همکاری در طرح‌های مدیریت مصرف اهدا کرده است.

منصوری افزود: یکی دیگر از نحوه همکاری صنایع به‌کارگیری مولد است که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال پاداش همکاری برای این دسته از صنایع لحاظ کرده است، همچنین طبق مصوبه وزارت نیرو که در تیرماه سال گذشته ابلاغ شد، صنایع می‌توانند برق تجدیدپذیر تولید کرده و به شبکه تزریق و همان میزان برق را از شبکه دریافت کنند.

وی در خصوص مشوق‌های مشترکان کم‌مصرف خانگی هم گفت: ۲۵ درصد مشترکان برق خانگی استان طی ماه‌های خرداد، تیر  و مرداد پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: ۷۹۴ هزار قبض برای مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی صادر شد که از این تعداد، ۱۹۸ هزار قبض حدود ۹ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی‌ گرفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول