اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آب شرب مرز باشماق کاملا سالم و بهداشتی است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: آب شرب مرز باشماق کاملا سالم و بهداشتی است و نمونه‌برداری‌های میکروبی و کلرسنجی‌ بصورت مستمر انجام می‌شود.

آب شرب مرز باشماق کاملا سالم و بهداشتی است

محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام توزیع آب شرب سالم، بهداشتی و باکیفیت در مرز باشماق برای زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: نمونه‌برداری‌های میکروبی و کلرسنجی‌های مشترک با همکاری مرکز بهداشت شهرستان مریوان در خصوص آب شرب توزیعی به طور مستمر انجام می‌شود و خوشبختانه تاکنون هیچگونه مشکل کیفی مشاهده نشده است.

محمد فرهاد اظهار داشت: در خصوص وضعیت کلرزنی و کیفیت آب شرب در مرز بین‌المللی باشماق مریوان، همه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، بیولوژی انجام شده و کلر و کدورت در محدوده استاندارد ملی ۱۰۵۳ است.

وی تصریح کرد: یک دستگاه دوزینگ پمپ به همراه سیستم تزریق آب ژاول در پایانه مرزی باشماق نصب شده و عملیات تولید آب شرب سالم و بهداشتی برای استفاده موکب‌ها و سرویس‌های بهداشتی و دوش‌ها و همچنین استفاده شرب زائرین راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای تأمین آب میان مدت مرز باشماق، حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای خط انتقال و ساخت مخزن 500 مترمکعبی تعریف شده و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول