اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

الحاق ۴ دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف

در ششمین روز از هفته دولت، آئین الحاق ۴ دستگاه ماشین آلات جدید با حضور فرماندار شهرستان خواف و جمعی از مسوولین محلی و شهرستانی در محل راهداری و حمل و نقل جاده ای این اداره برگزار گردید.

الحاق ۴ دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در مراسم الحاق ۴ دستگاه ماشین آلات سنگین به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف با اشاره به ضرورت الحاق و بازسازی ماشین آلات راهداری و حفظ توان آنها به عنوان یک سرمایه ملی، بر آمادگی تحهیزات راهداری در فصول سال تاکید و اظهار کرد: فن نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع آنها در آمادگی ماشین آلات راهداری در تمام فصول سال به ویژه در راهداری زمستانی نقش موثری خواهد داشت.

 علی جعفرنیاسدهی بیان کرد: برای خرید و نوسازی ناوگان موصوف، بیش از ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و حقوق دولتی معادن تامین اعتبار گردید.

فرماندار شهرستان خواف نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف خاطر کرد: هیچ جامعه ای به تعالی نمی رسد مگر آن که از زیرساخت های خوبی برخوردار باشد، لذا خرید و نوسازی ماشین آلات از اقدامات شاخص این اداره در حوزه راهداری می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول