اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

پیام تسلیت رئیس جمهور ترکمنستان به «امامعلی رحمان»

رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی به همتای تاجیک خود، کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور بر اثر وقوع سیل را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جمهور ترکمنستان به «امامعلی رحمان»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «سردار بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در پیامی به عنوان «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان تاجیک بر اثر وقوع سیل را تسلیت گفت.

بردی محمداف در پیام خود از طرف مردم و دولت ترکمنستان ابراز همدردی کرده و اعلام داشته است که در این لحظات دشوار در کنار خانواده‌های قربانیان قرار داشته و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل می‌خواهد.

شایان ذکر است که در یک روز قبل بر اثر بارش زیاد باران و جاری ‌شدن سیلاب در شهر «وحدت» (در 30 کیلومتری «دوشنبه») 11 نفر و در ناحیه «رودکی» (در 17 کیلومتری «دوشنبه») 2 نفر جان خود را از دست دادند.

بارش شدید باران در روز یکشنبه همچنین به بخش‌هایی از جاده «دوشنبه – خجند» که مسیر ارتباط مستقیم بین مناطق جنوبی و شمالی تاجیکستان است، خسارتی وارد کرد.

«امامعلی رحمان» رئیس جمهوری تاجیکستان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ها و بستگان کشته ‌شدگان، به مقامات مربوطه این کشور دستور داد تا در اسرع زمان کمک‌های لازم به خانواده‌های قربانیان ارائه داده، اقدامات فوری برای رفع عواقب بلایای طبیعی را اتخاذ کنند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول