اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

کمیته امداد چقدر به خانواده زندانیان مستمری می‌دهد؟

رئیس کمیته امداد با اشاره به کمک این نهاد به خانواده زندانیان، گفت: بیش از ۵۵ هزار خانوار که سرپرست آنها در زندان هستند، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات ما استفاده می‌کنند.

کمیته امداد چقدر به خانواده زندانیان مستمری می‌دهد؟

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری در خصوص اقدامات حمایتی کمیته امداد برای زندانیان و خانواده‌هایشان گفت: ما ارتباط تنگاتنگی با قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها داریم و در این خصوص تفاهم‌نامه‌هایی مبادله شده است؛ برای مسائل معیشتی به خانواده زندانیان مستمری تعلق می‌گیرد و هر آنچه که به سایر مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اعم از مستمری، بسته‌های معیشتی، خدمات درمانی و تحصیلی خدمات می‌دهیم به زنانی که شوهرشان در زندان است نیز با کمک سازمان زندان‌ها خدمات داده می‌شود و حتی در حوزه اشتغال هم در خدمت این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه مقرر شده تفاهم‌نامه‌ای که حدود ۲ تا ۳ سال قبل مبادله شده تکمیل شود و ما در عرصه اشتغال بتوانیم به زندانیانی که آزاد می‌شوند وام اشتغال اختصاص دهیم، ادامه داد: بیش از ۵۵ هزار خانوار که سرپرستش در زندان است، تحت پوشش  کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات ما استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: انجمن حمایت از زندانیان و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و زندانیان جرایم مالی که شامل کلاهبرداری نمی‌شود، همکاری‌های بسیار خوبی دارند و کار بزرگی انجام دادند، انجمن حمایت از زندانیان جدا از آزادسازی زندانی کمک‌های دیگری نظیر تامین جهیزیه برای خانواده زندانیان و مواردی از این قبیل نیز انجام می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول