اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نصب 120 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به تردد زائران اربعین حسینی از محورهای همدان، ۱۲۰ کیلومتر روشنایی در جاده‌های همدان نصب شد.

نصب 120 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده‌های همدان

مهرداد آهکی️ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از عملیات تعمیر و راه‌اندازی سیستم‌های روشنایی محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با فعالیت اکیپ‌های امانی و پیمانی ۹۵ درصد سیستم‌های روشنایی جاده‌ای تعمیر، سرویس و راه‌اندازی شده است‌‌.

وی با بیان اینکه ۱۳ مورد روشنایی مقطعی در تقاطع‌ها و نقاط پر تصادف نصب و راه‌اندازی شده است بیان کرد: اغلب سفرهای زوار به دلیل گرمای هوا در طول شب انجام می‌شود، به همین منظور نقش سیستم‌های روشنایی برای ارتقای ایمنی راه‌ها بسیار پر اهمیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته ۲۱ کیلومتر روشنایی در طول محور همدان -کرمانشاه راه‌اندازی شده است افزود: عملیات نصب سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر به طور کامل راه‌اندازی و در حال بهره‌برداری است.

️وی اضافه کرد: هم اکنون در طول محورهای استان همدان ۱۲۰ کیلومتر سیستم روشنایی نصب شده و ۴۵ کیلومتر دیگر نیز در دستور کار است که امیدواریم به زودی تامین اعتبار شود‌.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول