اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر ادای تکلیف توأم با استقامت است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ادای تکلیف صادقانه توأم با استقامت در تحقق اهداف از جمله شاخص ترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر است.

ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر ادای تکلیف توأم با استقامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز در جلسه هم اندیشی مراسم گرامیداشت ۸ شهریور « یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر » و قیام ۱۷شهریور که با حضور اعضای این شورای در سالن اجتماعات فرمانداری بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: این دو شهید بهترین الگوی فکری، عملی و شخصیتی برای دولت اسلامی و خدمتگزار است.

وی خاطرنشان کرد: اخلاص و پشتکار در خدمت به مردم، پیام روشن شهیدان رجایی و باهنر برای دولتمردان نظام جمهوری ایران است که تدوام راه و سبک مدیریتی این دو شهید را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام ایمانی، این دو شهید سرافراز را مصداق حقیقی دولتمردان متعهد و دلسوز برای انقلاب خواند و ادامه داد: پایبندی به ارزش های اسلامی و انقلابی و تلاش برای ادای تکلیف در وظایف که همراه با صحت عمل و استقامت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، از این دو شهید دو الگوی ایمان و اراده در مدیریت اسلامی ساخت که همچون ستاره ای می درخشند.

وی در بخش دیگر به تشریح برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هفته دولت پرداخت و گفت: آشنایی نسل جوان و جدید با این دو شهید یکی از شاخص ترین برنامه های این شورا و مصداق جهاد تبیین است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس در جامعه سبب امید آفرینی و وحدت بخشی می شود  و ادامه مسیر انقلاب اسلامی را هموار می سازد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد ابراز داشت: دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی با اصل وحدت بخشی و آگاه سازی و استفاده از ظرفیت های رسانه ای نقاط قوت و خدمات دولت خدمتگزار را به مردم به شکل صحیح و به دور از هیاهو بیان کنند.

وی تاکید کرد: خدمت و عدالت دو شاخص و ارزش والا  در نظام جمهوری اسلامی است که بر اساس مسئولیت پذیری تحقق می یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول