اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با توجه به گرمای زیاد در کشور عراق در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت مشترک با اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خدمات ویژه اسکان، پذیرایی ارائه می دهد.

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در سه راه یادمان مرز شلمچه برپا است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در راستای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام فعال است.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای زیاد در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر خدمات ویژه ای نسبت به اسکان و سیستم سرمایش و همچنین آب و شربت خنک ارائه خواهد شد. 

 نصیرالاسلامی عنوان کرد: امسال همانند سال‌های اخیر امکان اسکان برای خواهران و برادران با امکانات سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شده است و آب معدنی و شربت تازه آب لیمو به صورت روزانه بین زائرین توزیع می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در این موکب تصریح کرد: سخنرانی با حضور سخنرانان مطرح کشوری، عزاداری و توزیع بسته های فرهنگی، از جمله برنامه های فرهنگی این موکب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

این مسوول گفت: حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین ابن علی علیهما السّلام باشد اگر پیاده رود، خداوند منّان به هر قدمی که برمی‌دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‌فرماید تا زمانی که به حائر برسد و پس از رسیدن به آن مکان شریف حق تبارک و تعالی او را از رستگاران قرار می‌دهد تا وقتی که مراسم و اعمال زیارت را به پایان رساند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول