اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تازه‌ترین جزییات آتش سوزی خط لوله نفتی در هرمزگان +فیلم

آتش‌سوزی خط لوله نفتی در هرمزگان که سارقان در پی سرقت از آن بودند و دچار حریق شد، همچنان با گذشت بیش از ۶ ساعت ادامه دارد.

تازه‌ترین جزییات آتش سوزی خط لوله نفتی  در هرمزگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سارقان حوالی ساعت ۴ بامداد امروز بدنبال سوراخ کردن خط لوله انتقال نفت در حوالی روستای کشار در شهرستان بندرخمیر برای سرقت نفت خام از خط بودند که آتش سوزی آغاز می‌شود.

بدنبال بروز این آتش سوزی، خودروی پراید سارقان نیز که در مجاورت محل آتش سوزی بود نیز دچار حریق می‌شود و دو سارق این حادثه نیز جان می بازند.

 

 

آتش سوزی تا ساعت ۱۱:۱۵ زمان مخابره این گزارش هنوز ادامه دارد و بدلیل خروج تدریجی نفت خام از خط لوله، آتش و دود در حوالی آن نیز وجود دارد.

واحدهایی از آتش نشانی و شرکت نفت و مدیریت بحران نیز در محل حادثه حاضر هستند و در حال بررسی سناریوهای احتمالی برای مهار این آتش سوزی و ترمیم خط لوله هستند.

بنابر اطلاع خبرنگار فارس، این خط لوله دارای شیرهای قطع شونده ویژه‌ای است که در فواصل مختلف این خط لوله ۱۰۰۰ کیلومتری نصب شده و در زمان افت فشار و بروز حادثه فورا به طور خودکار قطع می‌کنند تا از بروز حادثه بزرگ جلوگیری شود.

بررسی‌های فارس حکایت از آن دارد که خط لوله نفت آتش گرفته، خط لوله گوره - جاسک بوده است.

تکمیلی

میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر حوالی ساعت ۱۳ از مهار این آتش سوزی خبر داد و خبر فوت دو سارق عامل آتش سوزی را هم تایید کرد.

پایان پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول