اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح ۲ واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی

امروز صبح و در پنجمین روز از هفته دولت، ۲ واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح  ۲ واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز ۲ واحد گاوداری شیری در شهرک دام شهرستان چگنی با حضور مدیرکل دفتر تغذیه و بهبود جایگاه دام وزارت جهاد کشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افتتاح شد.

سید عماد شاهرخی در حاشیه افتتاح این ۲ واحد گاوداری با اشاره به اینکه امروز فاز اول گاوداری شیری ۱۰۰ رأسی اوقاف و امور خیریه استان با تولید سالانه ۹۱۵ تن شیر افتتاح شد، اظهار کرد: میزان گوشت قرمز تولید شده توسط این گاوداری سالیانه ۲۰ تن است.

وی سرمایه‌گذاری فاز اول پروژه را ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم این گاوداری در فاز اول ۷۰ نفر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: قرار است در ادامه ظرفیت این گاوداری به ۲۰۰ راس افزایش و سالیانه ۱۸۳۰ تن شیر و ۴۰ تن گوشت قرمز تولید کند.

شاهرخی سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای افزایش ظرفیت گاوداری را ۲۵ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم را ۱۵۰ نفر عنوان کرد.

وی به طرح پرورش گاو شیری با ظرفیت ۳۰ راس هم اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این واحد ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن تسهیلات بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول