اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرمانده انتظامی اصفهان: سرباند سارقان مسلح طلافروشی‌ها در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از ۱۵ کیلو طلا کرده بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اصفهان: سرباند سارقان مسلح طلافروشی‌ها در اصفهان دستگیر شد

سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها و همدستش که در دو استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه طلاجات کرده بودند در حال برنامه‌ریزی برای سرقت مسلحانه دیگری در یکی از شهرستان‌های استان مخفی شده‌اند.
 
وی گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد سر باند اصلی سارقان در سال ۹۷ حدود ۱۱ کیلو طلا را در ۲ سرقت مسلحانه در استان خوزستان سرقت کرده که منجر به قتل طلافروش نیز شده بود و همچنین در یک سرقت مسلحانه دیگر در استان قم در سال ۱۴۰۰ حدود ۴ و نیم کیلو طلا را سرقت و از محل متواری شده‌اند.
 
علینقیان‌پور افزود:اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت و سرانجام محل اختفای سرباند اصلی و دیگر همدستش در یکی از محلات شهرستان فلاورجان شناسایی و تحت کنترل نامحسوس و رصد مستمر اطلاعاتی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت متهم اصلی و همدستش که در حال برنامه‌ریزی برای یک سرقت مسلحانه دیگری بودند قبل از هر گونه اقدامی در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی و کاملا پیچیده پلیسی دستگیر شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری سرباند اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول