اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کنترل محور های مواصلاتی استان ایلام با ۸۴ دوربین هوشمند

جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: محورهای مواصلاتی استان و مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران با ۸۴ دوربین هوشمند کنترل می شوند.

کنترل محور های مواصلاتی استان ایلام با ۸۴ دوربین هوشمند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام به نقل از کانال پلیس ایلام گفت: تامین امنیت زائران اولویت برنامه های این فرماندهی است و محورهای مواصلاتی استان و مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران با 84 دوربین هوشمند کنترل می شوند.

وی افزود: پایش تصویری می‌تواند موقعیت دقیق جغرافیایی محورها را برای رفع گره های ترافیکی و هدایت نیروهای پلیس را نشان دهد.

وی اضافه کرد: تمام محورهای مواصلاتی ایلام به وسیله دوربین های هوشمند رصد می شوند و در صورت بروز هرگونه گره ترافیکی بلافاصله نسبت به روان سازی تردد خودروها اقدام می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان، ضمن تقدیر از کارکنان پلیس که عاشقانه و با انگیزه بالا در خدمتگزاری به زائران تلاش می کنند،گفت: ماموریت عظیم اربعین حسینی (ع) علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی ،خنثی کننده تهدیدات روانی دشمنان است. 

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول