اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نماینده شاهرود: حاشیه‌سازی و انتقاد غیرمنصفانه را در کار دخالت ندادیم

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌هیچ‌عنوان حاشیه‌سازی، انتقاد غیرمنصفانه، مچ‌گیری، فضاسازی و نگاه‌های منفی را در کار خود دخالت ندادیم.

نماینده شاهرود: حاشیه‌سازی و انتقاد غیرمنصفانه را در کار دخالت ندادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی که با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد:  با افتخار اعلام می‌کنم مجموعه کسانی‌که در دستگاه‌های دولتی مشغول هستند، با نیت خالصانه، فداکاری، پشتکار و دلسوزی خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما به‌عنوان نماینده مردم، هر کجا کوتاهی، کم‌کاری، اشتباه و انحراف از اختیارات را مشاهده کنیم، تذکر خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای خدمت بنده برای مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، در بخش‌های مدیریتی، رویکردی و اقتصادی فاصله‌ای بین شهرستان شاهرود و میامی وجود داشت که ما با یک دید جامع، فراگیر و متوازن در جهت رفع این مشکل گام برداشتیم و فرمول موجود را برهم زدیم.

خانی بیان کرد: با انتخاب هاشمی، استاندار سمنان، تیم مستقر در مجموعه استان نیز تدبیر ما برای توجه و رسیدگی ویژه به روستاها و مناطق محروم را در مرحله عمل اجرایی کرد که از ریاست جمهوری برای این انتخاب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: ما به‌هیچ‌عنوان حاشیه‌سازی، انتقاد غیرمنصفانه، مچ‌گیری، فضاسازی و نگاه‌های منفی را در کار خود دخالت ندادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون نیز در شرایط ایده‌آل و مطلوب قرار نداریم؛ اما یک مسیر طولانی را در این حوزه و به‌منظور رفع مشکلات و دستیابی به شرایط ایده‌آل با وحدت، همکاری و انسجام طی کردیم.

خانی تصریح کرد: در بخش اعتبارات و بودجه استانی و ملی در حوزه شهرستان میامی، اقدامات مطلوبی صورت گرفت و می‌توان گفت در حال حرکت به سمت توسعه و ارتقای شاخص‌ها هستیم.

دولت سیزدهم روابط خارجی را بر پایه عزت توسعه داد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس معصومی، امام جمعه کالپوش نیز در این مراسم اظهار کرد: تلاش، همت و خستگی‌ناپذیری دولتمردان در کشور امری ارزنده است.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بخش روابط خارجی بر پایه عزت و استقلال توسعه یافت و مشکلات کشور به تعامل با آنان گره نخورد.

امام جمعه کالپوش ادامه داد: در استان سمنان نیز با مدیرانی مواجه هستیم که با یک وحدت بسیار خوب در حال توسعه و رشد استان هستند.

معصومی بیان کرد: استاندار سمنان به‌صورت شبانه‌روزی در حال اقدامات جهادی و انقلابی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و استان است و به‌صورت واقعی خستگی‌ناپذیری را معنا کرد.

وی تصریح کرد: در منش مسؤولان در استان سمنان خوش‌رویی با مردم و خدمتگزاری برای مردم و در راه رضای خداوند دیده می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول