اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فرنگی‌کاران قم، قهرمان مسابقات کشتی بسیج کشورشدند

تیم کشتی فرنگی بسیج استان قم با کسب ۳ مدال طلا، دو نقره و دو برنز، در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور قرار گرفت.

فرنگی‌کاران قم، قهرمان مسابقات کشتی بسیج کشورشدند

به گزارش خبرگزای فارس، تیم کشتی فرنگی بسیج استان قم با کسب ۳ مدال طلا، دو نقره و دو برنز، در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور قرار گرفت.

در این رقابت‌ها، محمدمهدی جواهری در وزن ۶۰ کیلوگرم، امیرحسین نعمت‌زاده در وزن ۸۲ کیلوگرم، شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

همچنین محمدامین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی اصغر وحدتی وکیل در وزن ۷۲ کیلوگرم به مدال نقره، و محمدامین لطفیان در وزن ۵۵ کیلوگرم و محمدصادق عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

همچنین امیرحسین رازگردانی در وزن ۶۳ کیلوگرم به رتبه پنجم، علی جباری در وزن ۷۷ کیلوگرم به رتبه هشتم و علی پرچگانی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مقام هفتم رسیدند.

گفتنی است در رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی، تیم های قم با ۱۶۵ امتیاز در جایگاه اول، بسیج سیدالشهداء تهران با ۱۴۸ امتیاز در جایگاه دوم و مازندران با ۱۱۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول