اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شرق مازندران نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی

معاون استاندار مازندران گفت: در شرق مازندران به شدت نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری هستیم و غرب استان در بخش گردشگری فعال است و در حال تصاعدی رشد چشمگیری داشته و تحولات مختلفی ایجاد شد.

شرق مازندران نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، روح‌الله سلگی شامگاه امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بهشهر اظهار کرد: منطقه شرق مازندران ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارد.

وی افزود: همه دولت‌ها خود را با دولت رجایی سنجش می‌کنند و علت آن وجود با برکت شهید رجایی به عنوان نیروی مخلص و دلداده به انقلاب و اسلام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد: انقلاب اسلامی ظرفیتی دارد که آرمان‌های شهدا و انقلاب است و معروفی دارد که در شرایط مختلف مدیران مختلف در این ظرف قرار می‌گیرند.

سلگی گفت: دولت‌ها زمانی موفق هستند که نسبت مظروف با ظرف منطبق بر آرمان‌ها، قانون اساسی و خدمت به مردم باشد که سرفصل همه فعالیت‌ها و کنش‌های ما در دولت، انطباق با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خادم مردم باشیم.

وی افزود: استاندار مازندران توجه ویژه‌ای به تولید دارد، رهبری به تولید ملی توجه دارد و افرادی که‌مجاهدانه در این راستاوتلاش دارند، یعنی منافع ملی و این امیدآفرینی و خدمت به نظام و کشور است.

وی یادآور شد: دشمنان به طور مداوم در پی ایجاد ناامیدی در کشور هستند و باید با امیدآفرینی با دشمن‌مقابله کنیم.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از این واحد تولیدی تا فاز ۴ با جدیت حمایت می‌شود و در سطح شهرستان و استان از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود، تا چرخ تولید بچرخد.

سلگی افزود: در شرق مازندران به شدت نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری هستیم و غرب استان در بخش گردشگری فعال است و در حال تصاعدی رشد چشمگیری داشته و تحولات مختلفی ایجاد شد.

وی یادآور شد: تاکنون و در دولت‌های گذشته نقشه راه و برنامه‌ای برای توسعه برای ما به جا نماند و اکنون با برنامه‌ریزی مدون برای توسعه گام برمی‌داریم.

سلگی گفت: همانطور که در حوزه سرمایه‌گذاری جنس سرمایه‌گذاری در شرق و غرب متفاوت است در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم تفاوت‌هایی داریم.

این‌مسؤول اظهار کرد: تفاوت چشمگیری در حوزه نیازها و آسیب‌ها در شرق و غرب مازندران وجود دارد و تلاش ما این است تا براساس نقشه راه مسیر توسعه  با استفاده از ظرفیت های مختلف هموار شود.

سلگی گفت: در گذشته، توسعه در گرو تفاهم با غرب بوده و امروز دولت در بخش‌های مختلف  پیوستن به معاهدات و عبور از بن‌بست‌هایی که توسط آمریکا علیه ایران شکل گرفته شاهدیم که انحصارات در حال شکستن و پیوستن به مجامع بین‌المللی هوشمندانه است و تبادلات اقتصادی با روسیه برای مازندرانی‌ها درآمد ویژه خواهد داشت.

محمدنژاد معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای مازندران هم اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان در سال جاری در فاز روکش،نگهداری ، آسفالت‌های تقویتی، درزگیری  حدود ۱۰۰کیلومتر آسفالت تقویتی  و ۲۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی را با هزینه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان انجام داده است .

وی گفت: ۱۱کیلومتر روکش آسفالت در کمربندی بهشهر با هزینه ۹میلیارد تومان اجرایی شد.

به گزارش فارس، با حضور سلگی معاون استاندار، میرزایی فرماندار بهشهر و جمعی از مسؤولان، در چهارمین روز از هفته دولت ساماندهی آئین بهره‌برداری از عملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسر فیسینگ و درزگیری محور ارتباطی کمربندی شهرستان بهشهر به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان و افتتاح واحد تولیدی گروه صنعتی تمیشان پلیمر در زمینه تولید انبوه کامپاند و گرانول پلیمری آلیاژهای پلیمری با تعداد فازهای توسعه ۴ فاز و اشتغال‌زایی در هر فاز ۱۲ نفر اجرایی شد.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول