اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

55 طبقه و 18 نمای ساختمان در منطقه 19 رفع خلاف شد

شهردار منطقه 19 گفت: در بیست و چهارمین عملیات مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 19، شش ساختمان تخریب و نسبت به رفع خلاف از نمای 18 ساختمان دیگر اقدام شد.

55 طبقه و 18 نمای ساختمان در منطقه 19 رفع خلاف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: در بیست و چهارمین عملیات مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 19، امروز یکشنبه 5 شهریور با اخذ دستور مقام قضایی پنج ساختمان فلزی 46 طبقه و یک ساختمان بتنی 9 طبقه در خیابان فاطمه الزهراء ناحیه ۳ تخریب و نمای کامل 18 ساختمان نا ایمن و پر خطر نیز رفع خلاف شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب این ساختمان ها در اراضی موقوفه و بدون مجوز احداث شده اند گفت: در این محدوده سوداگران ضمن تضییع حقوق شهر و شهروندان اقدام به احداث بناهای ناایمن، بدون استحکام کافی و عدم رعایت اصول شهرسازی و معماری می کنند که خطرات زیادی را برای جان ساکنین در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه 19 ادامه داد: بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می شود که جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز توسط این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت ادامه دارد. در همین راستا مأمورین جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

براساس این گزارش این عملیات با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه 19، یک هزار و 500 نفر نیروی امداد فاتب، 150 نفر نیروی شهربان، 100 نفر از کارکنان منطقه، 30 نفر یگان حفاظت و با بکارگیری 1 دستگاه بولدوزر، 1 دستگاه بیل زنجیری، 1 دستگاه پیکور زنجیری و 3 دستگاه لودر با موفقیت انجام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول