اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سفر وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد چه دستاوردی داشت؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر وزیر بهداشت دستاوردهای بزرگی برای استان به همراه داشت.

سفر وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد چه دستاوردی داشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده با اشاره به سفر روز گذشته وزیر بهداشت به دستاوردهای این سفر اشاره و گفت: پروژه های بهداشت و درمان استان در مسیر تحول قرار گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مرکز رادیوتراپی از آرزوهای محقق نشدنی مردم استان بود که روز گذشته کلنگ این مرکز با حضور دکتر عین‌اللهی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به ساخت مرکز پیشرفته بیمارستانی پاتاوه گفت: با دستور وزیر مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود تا پروژه در کمترین زمان ممکن احداث شود.

احمدزاده عنوان کرد: وزیر بهداشت از بیمارستان سی سخت که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد، همچنین کلنگ احداث بزرگترین پل قوسی کشور با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد که مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای ساخت پروژه هزینه می شود.

وی عنوان کرد: بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج از دیگر برنامه های وزیر بهداشت بود و در این بازدید کلنگ مرکز اورژانس قلب به زمین زده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهره برداری از مرکز هسته ای با حضور وزیر بهداشت گفت: این مرکز با مساعدت وزارت بهداشت به پیشرفته ترین دستگاه هسته‌ای مجهز شد.

این مسوول اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان شهید رجایی گچساران با مساعدت وزارت بهداشت و وزارت نفت را از دیگر دستاوردهای سفر وزیر بهداشت دانست و عنوان کرد: دکتر عین اللهی برای تجهیز بیمارستان های استان قول مساعد دادند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی دهدشت مطالبه ما در سفر وزیر بود که قرار شد با حضور وزیر بهداشت، وزیر تعاون، رئیس سازمان تامین اجتماعی و مجموعه استان جلسه ای پیرامون این پروژه برگزار برگزار و تصمیمات لازم گرفته شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول